Klachtenregeling

Sommige klachten kunnen vrij eenvoudig worden verholpen. Als een klacht al langer geleden is ontstaan, kan het moeilijker worden om alle informatie die nodig is te achterhalen.

Neem daarom, als u een klacht hebt, zo snel mogelijk contact met ons op. Wij hebben besloten dat een klacht die betrekking heeft op een situatie van méér dan 5 jaar geleden, door ons niet in behandeling zal worden genomen.

Belangrijk: Als u klachten heeft over de verzorging van de uitvaart, moet u zich in eerste instantie in verbinding stellen met Uitvaartverzorging Eefting, Oostereinde 11, 9672 TB Winschoten, tel. 0597-412628.

Wij willen u daarbij ook verwijzen naar Stichting Klachteninstituut FinanciŽle Dienstverlening (KiFiD), tel.nr. 070-333 89 60, website: www.kifid.nl

U kunt uw klacht op vier manieren aan ons doorgeven:

  1. Administratiekantoor

    U kunt uw klacht bespreken met een medewerker van ons kantoor (Zeefbaan 16 te Winschoten, telefoonnummer 0597 412 577). Of met onze contactpersoon, in dit geval de heer J. van Dijk, telefonisch te bereiken onder nummer 0597-424 824. Als het mogelijk is, zal uw klacht direct worden verholpen. Kan dit niet direct, dan wordt met u een afspraak gemaakt over de verdere afhandeling.

  2. Telefonisch

    Via telefoonnummer 0597-412577.

  3. Internet

    U kunt uw klacht ook indienen via de mail, ons mailadres is: info@abwd.nl Vermeld uw gegevens graag zo duidelijk mogelijk en omschrijf uw klacht. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

  4. Schriftelijk

    U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen bij het kantoor (het correspondentieadres van het kantoor is Postbus 229, 9670 AE Winschoten. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

Oplossing niet naar wens? Voor elke klacht zoeken we naar de beste oplossing. Bent u het niet eens met de uitkomst? Schrijf dan een brief naar het bestuur van onze vereniging, Postbus 229, 9670 AE Winschoten. Neem in uw brief de volgende punten op:
  • omschrijving van de klacht
  • uw naam- en adresgegevens, telefoonnummer en eventueel e-mailadres
  • uw lidnummer

Voeg daarnaast kopieŽn bij van informatie die relevant is voor uw klacht.

Na ontvangst van uw brief sturen wij u een ontvangstbevestiging. Het bestuur beoordeelt uw klacht opnieuw en komt zo snel mogelijk met een reactie. U moet er wel rekening mee houden dat de behandeling van uw klacht enige tijd kan duren. Waar nodig houden we u tussentijds op de hoogte van de voortgang.